6 januari nieuwe actiebijeenkomst Vérian

31 december 2014

6 januari nieuwe actiebijeenkomst Vérian

Op dinsdag 6 januari is er een bijeenkomst van het comite "Wij zijn de thuiszorg Nijmegen". Nadat de directie van Vérian vorige week de medewerkers een brief heeft gestuurd naar aanleiding van het bezwaarschrift, én deze week de loonsverlaging al is ingegaan, valt er genoeg te bespreken. Te gast zijn vakbondsbestuurder Marian Beltsnijder, SP-Kamerlid Tjitske Siderius en SP-raadslid Cor van Norel. Alle medewerkers van Vérian zijn van harte uitgenodigd voor deze bijeenkomst. Lokatie van de bijeenkomst is het wijkcentrum Burghardt in Bottendaal, aanvang 20.00 uur.

Marian Beltsnijder, vakbondsbestuurder, zal deze avond aanwezig zijn om ons te informeren over de laatste gesprekken met de directie van Vérian. Daarnaast zal ook Tjitske Siderius erbij zijn, zij is SP Tweede Kamerlid en woordvoerder van de SP op het gebied van thuiszorg. Ook Cor van Norel, raadslid SP Nijmegen, en Marloes Piepers, bestuurslid SP Nijmegen, zullen erbij zijn.

Deze bijeenkomst zal plaatsvinden in wijkcentrum Burghardt in de Burghardt van den Berghstraat 114 in Nijmegen (Bottendaal). De bijeenkomst begint om 20:00 uur, en vanaf 19:30 uur staat de koffie klaar.

Meer informatie via mpiepers@sp.nl.