SP-debatavond: senator Tiny Kox over oorlog en vrede

21 oktober 2014

SP-debatavond: senator Tiny Kox over oorlog en vrede

Op maandag 27 oktober organiseert de SP Nijmegen een debatavond onder de titel "Oorlog en Vrede", met als speciale gastspreker Tiny Kox. Kox gaat met alle aanwezigen in gesprek over de wereld en de
conflicten die er op dit moment spelen in Syrië, Irak, Gaza en Oekraïne. De debatavond vindt plaats in het SP-pand aan de Molenweg 95 te Nijmegen, en de toegang is gratis.

Tiny Kox is fractievoorzitter van de SP in de Eerste Kamer en is daarnaast lid van de parlementaire assemblee van de Raad van Europa in Straatsburg. Sinds januari 2011 is hij namens Nederland ondervoorzitter. Tiny Kox reist veel over de wereld en spreekt met mensen die wonen of politiek actief zijn in de conflictgebieden.
Tijdens de debatavond zal hij met de aanwezigen in gesprek gaan over de internationale politiek, de conflicten die er spelen en de oplossingen die de SP hiervoor aandraagt.

De avond start om 20.00 uur, zal duren tot 22.00 uur en vanaf 19.30 uur staat de koffie klaar. Het SP-pand aan de Molenweg 95 is goed bereikbaar met het openbaar vervoer (lijn 6 richting Neerbosch Oost, halte Molenweg/Wolfskuilseweg).