Doe mee met de SP-campagne!

4 juli 2012

Doe mee met de SP-campagne!

Op 12 september is het zover, dan kan Nederland kiezen of het liberaler of socialer wordt in Nederland. De SP staat er goed voor maar dat betekent niet dat we achterover kunnen gaan zitten want de definitieve peiling is pas op 12 september. Wil jij meehelpen om de SP de grootste partij te maken? Meld je dan aan voor het Nijmeegse campagneteam via nijmegen@sp.nl.

Om de campagne voor te bereiden hebben we een aantal bijeenkomsten gepland:
Op 2 augustus hebben we weer een campagneteam-bijeenkomst voor actieve leden. Hier gaan we samen onze campagneideeen uitwerken. Op 15 augustus hebben we een campagnescholing. Deze avond willen we de SP-ers die mee doen aan de campagne goed informeren over onze belangrijkste standpunten en veelgestelde vragen.

Tenslotte is er op 19 augustus een landelijke SP-ledendag waar Emile Roemer de campagne zal aftrappen. Deze ledendag vind plaats in het Openluchtmuseum in Arnhem en bied een leuk programma voor de hele familie. Meer informatie hierover op www.spnet.nl.

2 augustus – 20:00, SP pand, campagneteam
15 augustus – 20:00, SP pand, campagnescholing