Posterwedstrijd voor een sociaal Nijmegen: doe mee!

21 februari 2010

Posterwedstrijd voor een sociaal Nijmegen: doe mee!

Steun ons vanuit uw eigen huis, doe mee met de posterwedstrijd! Hang een SP-verkiezingsposter achter uw raam, maak er een foto van en stuur hem naar nijmegen@sp.nl. U kunt het zo gek maken als u zelf wilt. Alle inzendingen worden vertoond op deze website en onder de deelnemers verloten we een etentje voor twee personen bij Café de Plak.

Met nog ruim een week te gaan tot de gemeenteraadsverkiezingen van 3 maart is de campagne in volle gang. Dat betekent een drukke tijd voor de SP: kiezers aanspreken in de stad, ballonnen en schuursponjes uitdelen op wijkmarkten, debatten bijwonen en de verkiezingsborden moeten ook nog worden beplakt. Onze politici en vele vrijwilligers kunt u dan ook overal in de stad tegenkomen. Maar het kan altijd beter: ook uw steun hebben we hard nodig, dus kleur Nijmegen rood en doe mee!

Hoe komt u aan een poster?
Leden hebben een posters ontvangen in de onlangs verzonden Tribune. Bent u geen lid of wilt u meer posters? Kom dan eens langs bij het SPkantoor aan de Molenweg 95. Mocht daar niemand aanwezig zijn, bel dan met Stijn Vat (06-55689405) of kom langs bij onze verkiezingskramen in de stad (Broerstraat) en winkelcentrum Dukenburg. De SP is daar donderdagavond en zaterdag overdag aanwezig.

Kijk ter inspiratie eens bij de resultaten van de posterwedstrijd in 2006: