Openbare ledendag SP Beuningen met Emile Roemer

13 oktober 2008

Openbare ledendag SP Beuningen met Emile Roemer

Om het 1 – jarig bestaan als SP-werkgroep in de gemeente Beuningen te vieren, organiseert de partij op zaterdag 25 oktober een middag, vanaf 14.00 uur in Café-Zaal De Ouwe Deeg, Hoogstraat 9, 6644 BS in Ewijk. De bijeenkomst is toegankelijk voor alle Beuningse SP-leden, familie, vrienden en ieder ander die belangstelling heeft voor de SP.

Er is een vol en interessant programma. Allereerst komt SP Tweede Kamerlid Emile Roemer. Wat maar weinig mensen weten: hij heeft 6 jaar op basisschool ’t Schrijverke in Beuningen gewerkt! Emile zal iets vertellen over zijn carrière binnen de SP: hoe hij is begonnen in de partij en hoe hij uiteindelijk in de Tweede Kamer is beland. Daarnaast praat Emile uiteraard ook over zijn vakgebied verkeer en vervoer. Dit laatste is in Beuningen, gelegen tussen de A50, de A73 en de Van Heemstraweg, natuurlijk een interessant onderwerp. Hoe denkt de SP over zaken als files en geluidsoverlast, en wat kunnen we daar in Beuningen aan doen?

Het programma begint om 14.00 uur in De Ouwe Deeg in Ewijk en eindigt om ongeveer 16.30 uur. Er wordt gezorgd voor een hapje en een drankje, en is er veel leuke en interessante SP-informatie beschikbaar.

Belangstellenden zijn van harte uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn.