Nieuw afdelingsbestuur gekozen

25 april 2024

Nieuw afdelingsbestuur gekozen

Foto: Ton Ammerlaan / SP Nijmegen

Op 25 april heeft de ledenvergadering van SP Nijmegen een nieuw afdelingsbestuur gekozen. Zeven actieve SP’ers vormen de komende twee jaar het bestuur van de Nijmeegse afdeling.

Foto: Ton Ammerlaan / SP Nijmegen

Kristina Duval is de nieuwe afdelingsvoorzitter, als opvolger van Yurre Wieken die doorgaat als organisatiesecretaris. Verder keren Hans van Hooft, Menno Uphoff, Noah Vetter en Marij Feddema terug in het bestuur. Jeroen Kolkman neemt na een lange periode afscheid van het bestuur. Hij is voorzitter geworden van de Overbetuwse SP-afdeling in oprichting. Na zijn jarenlange inzet voor de afdeling werd hij beloond met een Zilveren Tomaat. Nieuw in het bestuur is Michiel de Wijse, al jaren actief voor de afdeling en werkzaam bij Breed.

Duval is blij dat zij van de leden het vertrouwen heeft gekregen om als voorzitter te mogen optreden en dat zij daarbij ondersteund zal worden door andere enthousiaste en capabele leden in het bestuur.