Steun jij de SP? Doe mee met de Netty Meijer-Posterprijs!

28 februari 2017

Steun jij de SP? Doe mee met de Netty Meijer-Posterprijs!

Foto: SP

Laat je raam spreken en laat zien welke partij op 15 maart jouw stem krijgt. Versier je raam, huis, auto, tuin, of balkon zo origineel mogelijk met SP-posters, stickers of eigen huisvlijt. Maak er een foto van en stuur deze via e-mail, Twitter of Facebook en maak kans op een leuke prijs. De prijsuitreiking is tijdens de verkiezingsavond op 15 maart om 20:30 in het SP-kantoor aan de Molenweg 95.

Heb je nog geen poster of verkiezingsmateriaal in huis? Stuur dan een mailtje naar nijmegen@sp.nl.

Het is bij de SP goed gebruik om in verkiezingstijd  een posterwedstrijd te houden. Voortaan noemen we de prijs naar onze recent overleden SP-vrijwilliger en dierbare vriendin Netty Meijer. Netty was vanaf de oprichting van de SP actief voor de partij en als de Nijmeegse afdeling met acties of met verkiezingen in de stad stond met een kraam, dan was Netty altijd van de partij. Haar huis werd voorafgaand aan elke verkiezingscampagne helemaal omgetoverd in een grote campagnezuil. Geen raam bleef onbedekt, de SP-vlag ging uit, en iedereen die vanuit het Kronenburgerpark over de Parkweg naar Plein'44 de stad in ging, kon het niet ontgaan dat de SP op grote aanhang in Nijmegen kan rekenen.

Netty heeft de posterwedstrijden van de Nijmeegse SP dan ook meermaals gewonnen en om haar te eren krijgt de posterwedstrijd voortaan haar naam: de Netty Meijer-Posterprijs. En de nummer twee? Die krijgt de ‘Net-Niet-Netty Meijer Poster Poedel Prijs’!

U kunt de foto ook met ons delen door @spnijmegen te taggen via Twitter of door de foto te plaatsen op het SP Nijmegen Facebookbericht over de posterwedstrijd: zie hiervoor https://www.facebook.com/spnmgn

UPDATE: inzendingen tot nu toe zijn te vinden op onze facebook-pagina.

Ter inspiratie: Onze plakploeg is alvast begonnen met ons afdelingskantoor.

Foto: SP

Enkele resultaten van eerdere verkiezingscampagnes: