Pak de Macht op 15 maart, doe mee met de campagne

15 februari 2017

Pak de Macht op 15 maart, doe mee met de campagne

Foto: Bart Linssen

Met nog een maand te gaan tot de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart is het nu tijd om te strijden voor verandering. De SP wil de macht teruggeven aan de mensen. We bouwen aan een land waarin je medemens niet je concurrent, maar je buurman of collega is. Een land waarin mensen voor de winst gaan We willen breken met de ieder-voor-zich politiek van de VVD. In Nijmegen zijn we daar hard mee bezig. En daar hebben we jou hulp hard bij nodig, doe je mee? Lees hier wat je kan doen.

Tijdens de campagne willen we onze boodschap naar zoveel mogelijk mensen toe brengen. Dat doen we natuurlijk online en via social media. Maar ook in de echte wereld gaan we naar de mensen toe. En daar kunnen we jouw hulp bij gebruiken!

AANKLOPPEN BIJ KIEZERS

Elke zaterdag en op verschillende doordeweekse avonden trekken we de wijken in aan te kloppen bij bewoners. Zin om mee te gaan? Laat het ons weten!

CAMPAGNEKRAAM

Elke zaterdag gaan we op pad met onze verkiezingskraam, naar de stad of een winkelcentrum in de wijken. En in de weken rond de verkiezingen flyeren we op stations en andere drukke plekken. Wil je een handje toesteken?

FOLDEREN

Om ons campagnemateriaal bij mensen thuis op de deurmat te krijgen rekenen we op vele vrijwilligers in de hele stad. Folderen kan in je eigen wijk of samen met een groep campaigners ergens in de stad. Wil jij één van onze folderaars zijn?

PLAKKEN

Niets ademt meer “verkiezingscampagne” dan posters plakken op verkiezingsborden. Onze poster hangen op tientallen borden door de hele stad. En onze plakploeg zorgt natuurlijk dat ze er goed bij blijven hangen. Kom jij onze plakploeg versterken?

De SP promoten in je eigen omgeving

Vertel je vrienden, buren, familie, collega's over de beste partij van Nederland! Of hang een poster op voor je raam. Daarvoor kan je een campagnepakket aanvragen met een poster en campagnemateriaal om al je vrienden ervan te overtuigen dat een stem op de SP de beste keuze is!

En dan zijn er nog 1000 andere dingen te doen bij de Nijmeegse SP. Wil je helpen met Tribunes en andere post verzendklaar maken, foto’s maken, onze hulpdienst versterken, het SP-pand onderhouden, acties en bijeenkomsten organiseren of wat dan ook? Laat het ons weten dan pakken we samen de macht!

> Klik hier om te laten weten dat je meedoet!

Meer weten?