Zilveren tomaat voor Mieke Relou tijdens actieve ledendag

22 oktober 2016

Zilveren tomaat voor Mieke Relou tijdens actieve ledendag

Foto: Erik Claus

Op zondag 16 oktober organiseerde de Nijmeegse SP een speciaal uitje voor haar actieve leden in skatecentrum Waalhalla. Tijdens deze gezellige middag, bedoelt als bedankje voor onze vele vrijwilligers, werd een van hen in het bijzonder in het zonnetje gezet. Mieke Relou is al vele jaren de steun en toeverlaat van de Nijmeegse SP als het gaat om administratie en het bijhouden van ons foldernetwerk. Als dank voor al meer dan 40 jaar zich inzet voor onze partij ontving Mieke de zilveren tomaat.

SP-fractievoorzitter Hans van Hooft mocht Mieke de onderscheiding overhandigen: "Mieke is er al bij zolang ik mij kan herinneren. Ze ging vroeger elke avond mee de wijk in, ze beheert al meer dan 25 jaar de administratie en de financiën. Zo'n SP-er die niet in de krant komt maar op de achtergrond altijd het werk doet dat gedaan moet worden. Als iemand in de afdeling deze onderscheiding verdient dan is Mieke het wel."

Foto: Erik Claus

Op de ledendag in Waalhalla waren 60 van onze ruim 300 vrijwilligers aanwezig en ze werden getrakteerd op een gezellige middag met onder andere een pubquiz en workshops grafitti en skaten voor jong en oud. Waarnemend afdelingsvoorzitter Bart Linssen: "Al deze mensen zetten zich regelmatig in voor de SP in Nijmegen. Door bijvoorbeeld te folderen, langs de deuren te gaan, actie te voeren, bestuurs- of raadslid te zijn of door gewoon een handje te helpen als dat nodig is. Zonder deze mensen kunnen wij niet de partij zijn die we willen zijn. Onze actieve leden maken de SP sterk."