Kennismakingsavond voor nieuwe SP-leden

1 april 2015

Kennismakingsavond voor nieuwe SP-leden

De afgelopen periode zijn er veel nieuwe SP-leden bijgekomen in Nijmegen. Zij zijn van harte welkom op de kennismakingsbijeenkomst dinsdagavond 28 april in ons partijgebouw ‘onSPand’ aan de Molenweg 95 in Nijmegen.

Deze avond is voor iedereen die op een leuke en informele manier nader wil maken met de SP in Nijmegen en haar activiteiten. We beginnen met een korte introductievideo over de SP in Nijmegen. Daarna zullen we de nieuwbakken SP'ers zo goed mogelijk kennis laten maken met alle aspecten van de SP in Nijmegen.

Als gasten hebben we ook raadsleden en een wethouder van de SP uitgenodigd. Iedereen kan hen naar hartenlust het hemd van het lijf vragen over alles wat met de lokale politiek te maken heeft. We sluiten af met een drankje zodat we nog even informeel kennis kunnen maken en kunnen napraten.

Het programma start om 20:00 uur, inloop vanaf 19:45 uur in ons partijgebouw aan de Molenweg 95 in Nijmegen. De avond is voor SP-leden én belangstellenden, dus introducés zijn welkom!