Ben jij het nieuwe Nijmeegse afdelingsbestuurslid?

7 april 2014

Ben jij het nieuwe Nijmeegse afdelingsbestuurslid?

Op 23 juni kiest SP-Nijmegen weer een nieuw afdelingsbestuur. We zijn op zoek naar bestuursleden die van aanpakken weten en er de komende jaren samen met onze leden en onze mensen in de gemeenteraad voor willen gaan om Nijmegen socialer te maken.

Een bestuurslid heeft, naast verantwoordelijkheid in het collectief, een speciale taak binnen het bestuur (bijvoorbeeld ledencontacten, hulpdienst, ROOD, scholing). De afdelingsvoorzitter en organisatiesecretaris worden in functie gekozen, overige taken worden binnen het bestuur verdeeld. Van een afdelingsbestuurslid wordt verwacht dat hij/zij voorop loopt bij SP-acties en activiteiten. We gaan er ook vanuit dat je als bestuurslid enige politieke kennis en inzicht bezit en dat je tijd kunt vrijmaken voor SP-activiteiten.

Heb je hiervoor interesse? Meld je dan voor 1 juni aan als kandidaat. Dit kan door te bellen met afdelingsvoorzitter Matthias van Hunnik 024 3232214, of door het formulier in te vullen op onze contactpagina.