Spreekuur hulpdienst voortaan op maandag

7 oktober 2012

Spreekuur hulpdienst voortaan op maandag

Het spreekuur van de SP-hulpdienst vindt voortaan plaats op de maandagmiddag. Iedere maandag kunt u tussen 14:00 uur en 16:00 uur voor hulp en advies terecht op het SP-kantoor aan de Molenweg 95. Het spreekuur van de hulpdienst werd voorheen op de donderdagavond gehouden, maar om praktische redenen is besloten om het naar de maandagmiddag te verplaatsen.

De hulpdienst biedt gratis advies bij problemen met verhuurder, werkgever of uitkeringsinstantie. Onze hulpdienst geeft informatie en advies en helpt je bij het invullen van (belasting-)formulieren. Indien nodig wijst de hulpdienst je de weg naar instanties die je verder kunnen helpen. Deze service is gratis en voor iedereen toegankelijk.

Aarzel dus niet als je denkt een helpende hand nodig te hebben. De hulpdienst heeft spreekuur op elke maandagmiddag tussen 14:00u en16:00u. Buiten deze tijden kunt u via onderstaande gegevens contact met ons opnemen.

SP Hulpdienst
Molenweg 95