Ledenvergadering kiest nieuw afdelingsbestuur

30 september 2011

Ledenvergadering kiest nieuw afdelingsbestuur

Op de ledenvergadering van 29 september hebben de leden van de SP Nijmegen een nieuw afdelingsbestuur gekozen. Tevens werd er teruggekeken op het afgelopen politieke jaar en nam de afdeling een nieuw jaarplan aan waarmee de Nijmeegse SP ook in het komende jaar actief gaat zorgen voor een sociaal geluid in de stad.

Tijdens de vergadering nam de afdeling afscheid van Bart van Berkel en Marjo Janssen als bestuursleden. Beiden werden door de leden bedankt voor hun inspanningen van de afgelopen jaren. Met nieuwkomers Will Derks en Jeanette Geers kent de Nijmeegse SP opnieuw een bestuur van twaalf mensen onder leiding van voorzitter Matthias van Hunnik en secretaris Seppe van de Wiel.

Het volledige bestuur bestaat uit Matthias van Hunnik (voorzitter), Seppe van de Wiel (organisatiesecretaris), Marloes Piepers, Will Derks, Thea Verdijk, Hans van Hooft, Jeanette Geers, Cor van Norel, Tatum Postema, Michelle Foolen, Peter Lucassen en Stijn Vat.