Doe mee met de verkiezingscampagne!

1 februari 2011

Doe mee met de verkiezingscampagne!

Met nog 4 weken te gaan tot de Provinciale Statenverkiezingen van 2 maart is het de hoogste tijd voor een grandioze verkiezingscampagne! Doe mee met de talloze vrijwilligers die zich de komende maand inzetten voor de SP. Extra hulp is altijd welkom. Want alleen met een grote SP houden we Gelderland sociaal en zorgen we dat er geen rechtse meerderheid komt in de Eerste Kamer. Wat kunt u voor ons betekenen?

De SP is altijd blij met mensen die af en toe tijd over hebben voor de volgende activiteiten:

Folders rondbrengen
Een erg belangrijke manier om reclame te maken voor onze partij is het huis-aan-huis folderen. Het kost u 1 a 2 uurtjes op een tijdstip naar keuze en in een wijk in uw eigen buurt. In Nijmegen zijn er meer dan 250 leden die af en toe folderen voor de SP. Dankzij de inzet van al deze mensen krijgen alle huishoudens in Nijmegen een verkiezingsfolder van de SP in de bus.

Beman een verkiezingskraam Lijkt het u leuk om onze verkiezingskraam te bemannen? Doe dan mee! Wij zorgen ervoor dat u over alle benodigde kennis beschikt om goed mee te kunnen helpen. In verkiezingstijd heeft de SP altijd kramen in het centrum van Nijmegen en bij winkelcentrum Dukenburg. Voorbijgangers kunnen bij ons terecht voor meer informatie over SPstandpunten. Daarnaast delen we verkiezingsfolders en de welbekende tomatensponsjes uit.

Rijden met de auto of bus
Heeft u een auto of bus tot uw beschikking? Dan zouden we het erg fijn vinden als u af en toe tegen onkostenvergoeding zou willen rondrijden om materiaal en folders op te halen of rond te brengen bij onze vrijwilligers. Ook voor het beplakken van de verkiezingsborden kunnen we altijd chauffeurs gebruiken.

Ben jij een plakker?
In Nijmegen staan tijdens verkiezingsperiodes meer dan dertig verkiezingsborden die allemaal moeten worden (en blijven) voorzien van een SP poster. Ben je niet vies van een beetje behangplaksel? Help dan mee met plakken, resultaat verzekerd.

Wil je meewerken aan een spetterende verkiezingscampagne? Laat het ons weten via nijmegen@sp.nl

www.gelderland.sp.nl/verkiezingen