Donderdag 14 januari: Jan Marijnissen bij thema-avond 'de buurt centraal'

29 december 2009

Donderdag 14 januari: Jan Marijnissen bij thema-avond 'de buurt centraal'

Donderdag 14 januari bent u van harte welkom bij de interessante thema-avond 'de buurt centraal'. Geen buurt is hetzelfde, maar toch heeft de SP een uitgesproken mening over dit onderwerp. Jan Marijnissen, wethouder Hans van Hooft en diverse andere gasten zullen hun licht laten schijnen over dit belangrijke thema.

Tevens zal op deze avond de aftrap van de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen worden gegeven en reikt de SP voor het eerst de Buurtbokaal uit. Deze prijs is bedoeld om projecten te belonen die zich belangeloos inzetten voor hun wijk.

'Hoe hoort een goede wijk er uit te zien? Hoe liggen de Nijmeegse wijken er bij? Waarom hecht de SP zo veel waarde aan de buurten en welke voorzieningen horen op de hoek van de straat aanwezig te zijn?' Dit zijn slechts enkele vragen die op deze avond de revue zullen passeren. Verder hoort de SP graag wat u vindt van uw eigen Nijmeegse wijk. Wat gaat er goed en kan het nog beter?

De muziek zal worden verzorgd door Paul de Graaf.
Mis deze leuke avond met discussie, opinie en live muziek niet!

De avond is openbaar toegankelijk, dus ook niet-leden zijn van harte welkom. De entree is gratis. Ivm het aantal zitplaatsen raden we u aan om op tijd aanwezig te zijn.

Datum: Donderdag 14 januari
Aanvang: 20.00u, inloop vanaf 19.45u