SP lanceert leden-enquête

24 november 2009

SP lanceert leden-enquête

Alle leden van de Nijmeegse SP krijgen een dezer dagen een enquete om te zorgen dat alle gegevens weer up to date zijn. Tijdens de campagne wil de partij leden regelmatig benaderen voor activiteiten, maar ook met nieuwsfeiten die de moeite waard zijn om door te vertellen.

Veranderingen in mobiel nummer en email-adres gaan erg snel. Snelle communicatie met onze leden moet ertoe leiden dat iedereen goed op de hoogte is en overal aan mee kan doen. Leden kunnen inloggen op de enquete-site met hun lidnummer (zie ledenpas of adressticker tribune) en postcode. Leden die verder niet benaderd willen worden kunnen dit uiteraard ook aangeven.

Ook kunnen leden hun mening en ideeen kwijt over de inzet van de SP in gemeenteraad en college. Op de algemene ledenvergaderingen kunnen leden meepraten over de inhoud van het verkiezingsprogramma en de inhoud van de campagne. Op de laatste ledenvergadering werd de lijst van raadskandidaten door de leden vastgesteld.

Ledenenquête