65 jaar: trillend op mijn benen

6 oktober 2009

65 jaar: trillend op mijn benen

Frits Lambrechts pleit met Bob Fosko, Henny Vrienten, The Lau, Agnes Kant en andere SP-Kamerleden tegen de verhoging van de AOW-leeftijd op de muziek van Doe Maar. 65 jaar, trillend op mijn benen.

De SP voert al maanden campagne tegen de verhoging van de AOW-leeftijd. SP-leider Agnes Kant stelt: “Het verhogen van de AOW leeftijd is ongewenst, onzinnig en onnodig. Ongewenst omdat we niet leven om te werken, maar werken om te leven. Onzinnig omdat 50-plussers nu al niet aan de bak komen en onnodig omdat berekeningen aantonen dat de AOW wel betaalbaar blijft. Wat de SP betreft blijft 65 gewoon 65.”

De SP in Nijmegen gaat de komende tijd dan ook volop door met het actievoeren tegen de verhoging van de AOW-leeftijd.

Iedere zaterdag kunt u ons vinden in het centrum op de kruising van de Broerstraat en de Molenstraat. Tweewekelijks doet de SP ook het winkelcentrum Dukenburg aan op de donderdagavond.

Wilt u meehelpen? Meldt u aan via nijmegen@sp.nl !!

Nog geen handtekening gezet tegen de verhoging van de AOW-leeftijd?
Ga naar:www.65blijft65.nl

www.65blijft65.nl