SP bezorgt huis aan huis

5 maart 2007

SP bezorgt huis aan huis

De Nijmeegse SP krant (oplage 80.000!) wordt dezer dagen huis aan huis verspreid in heel Nijmegen. Dat kan doordat de SP een legertje van 200 vrijwilligers heeft die een wijk doen. En het leuke van de SPis dat iedereen zijn steentje bijdraagt, ook raadsleden en (kandidaat) statenleden.

Zo zien we hier onze nummer twee voor de provinciale staten, Eric van Kaathoven aan het werk in zijn wijk in het centrum van Nijmegen.
Eric van Kaathoven bezorgt de bal
De SP-krant verschijnt een maal per jaar om Nijmegen op de hoogte te houden van de activiteiten van de SP. In deze editie blikken we terug op een bijzonder jaar waarin de SP na succesvolle gemeenteraadsverkiezingen opnieuw twee wethouders voor het stadsbestuur leverde en tijdens de tweede Kamer verkiezingen zelfs de meeste stemmen van alle partijen kreeg. We kijken ook vooruit, want de derde verkiezingen in een jaar tijd komen eraan: die voor de provincie en indirect ook voor de Eerste Kamer. En met twee Nijmeegse kandidaten op plek 1 en 2 beloven ook dit weer bijzondere verkiezingen te worden.

Interview met de nijmeegse kandidaten