De SoeP Express komt naar Nijmegen

21 februari 2007

De SoeP Express komt naar Nijmegen

‘BIJ DE SP OP DE SOEP’
Donderdagmiddag 1 maart kan Nijmegen bij de SP op de soep komen. Dan komt, in het kader van de campagne voor de provincieverkiezingen, de SoeP Express naar de Grote Markt. Naast Nijmeegse kandidaat statenleden als Agnes Lewe (lijsttrekker) en Eric van Kaathoven (nr. 2) is ook Tiny Kox (lijsttrekker voor de Eerste Kamer) van de partij. De beroemde Amazing Stroopwafels verzorgen de muziek.

De Nijmegenaren zijn welkom vanaf 14.00 uur op de Grote Markt.

De ‘SoeP Express’ bezoekt Nijmegen voor het eerst. De creatie van kunstenaar Joep van Lieshout serveert soep, naar recept van culinair recensent Johannes van Dam, die door iedereen genuttigd kan worden; de tomatensoep is vegetarisch, halal én biologisch.
Agnes Kant deelt soep uit
Tijdens de afgelopen Tweede Kamer verkiezingen stemden 24.951 Nijmegenaren (meer dan 25 procent) op de SP en werd de SP daarmee voor het eerst de grootste partij. Tijdens de komende verkiezingen voor provincie en Eerste Kamer op 7 maart wil de SP dit unieke resultaat herhalen. Met Nijmegenaren op plek 1 (Agnes Lewe) ,2 (Eric van Kaathoven) en 6 (Toine van Bergen) is een stevige Nijmeegse inbreng in ieder geval gegarandeerd. De SP wil de komende jaren keihard werken aan een socialer en menselijker Gelderland.
The amazing stroopwafels
Heerlijke soep, komt allen!

Meer informatie over onze kandidaten, onze speerpunten en ons programma vindt u op www.gelderland.sp.nl
Zie hier voor een indruk van hoe het er eerder deze week in Zwolle aan toe ging.