Nijmegen is welkom op verkiezingsavond SP

20 november 2006

Nijmegen is welkom op verkiezingsavond SP

Zoals bij alle verkiezingen organiseert de SP Nijmegen ook op 22 november weer een verkiezingsavond. Daar zijn niet alleen de leden van de SP maar ook niet-leden van harte welkom om samen de binnenkomende uitslagen te bekijken onder het genot van een taartje en een drankje.

De avond is op het SP pand aan de Molenweg 95 en begint om 20.00 uur. Bijzonder is dat ook de winaars van de affichewedstrijd bekend gemaakt worden en dat de prijzen (tomatenpakketten en een diner voor twee) worden uitgereikt. Iedereen die heeft meegedaan met de affichewedstrijd is dus bijzonder welkom. Op deze site kunt u zien welke doldwaze inzendingen er al binnen zijn gekomen. Mee doen kan trouwens nog steeds! Hang een affiche van de SP voor het raam en maak er een leuke foto van. De instructies voor het meedoen staan ook op deze site.

Tijdens de avond zullen ook campagne-foto's en diverse korte campagne-filmpjes, waarvan sommigen al zijn te vinden op de website, vertoond worden.

Wat de uitslagen ook zullen zijn, het belooft een spannende en gezellige avond te worden, die u niet wilt missen. Dus kom ook!