SP deelt Valentijnskaarten uit: ‘Waar zit uw hart?’

13 februari 2006

SP deelt Valentijnskaarten uit: ‘Waar zit uw hart?’

De SP gaat op 14 februari in Nijmegen valentijnskaarten uitdelen in de stad. Op de voorkant van de kaartjes staat in chocoladeletters de vraag: ‘Waar zit uw hart?’

Op de achterkant lezen ontvangers het antwoord: ‘Uw hart zit toch ook links? Volg uw hart en stem 7 maart SP’. Met deze ludieke Valentijnsactie vraagt de Nijmeegse SP voorbijgangers stil te staan bij de gemeenteraadsverkiezingen over drie weken.

Voorzitter en kandidaat raadslid Marloes Piepers licht de actie toe: ‘Tijdens de verkiezingscampagne zijn we voortdurend met de inhoud bezig, met meer geld voor de leefbaarheid in de wijken, met betaalbare huurwoningen en de aanpak van jeugdwerkloosheid bijvoorbeeld. In onze folders, verkiezingsprogramma, op onze website en in de vele debatten staat die inhoud centraal. Maar we voeren onze politiek niet alleen met verstand maar ook vanuit het hart. En wat is er nou een betere dag om daar aandacht voor te vragen dan Valentijnsdag. Want zegt u nu zelf, uw hart zit toch ook links?’

Stuur zelf een leuke SPacecard naar je Valentijn.