Nieuwe website Keer Het Tij Nijmegen

3 februari 2006

Nieuwe website Keer Het Tij Nijmegen

Keer Het Tij Nijmegen, de plaatselijke afdeling van het landelijke linkse platform, heeft een nieuwe website. Vanaf nu zijn ze te bereiken via www.bataforum.nl.

Keer het Tij is een platform van ruim 500 maatschappelijke organisaties, dat is opgericht tijdens de formatie van het kabinet Balkenende-1. De groep, met een gezamenlijke achterban van bijna een half miljoen leden, verzet zich tegen het huidige harde rechtse klimaat in Nederland en in het bijzonder tegen het asociale kabinetsbeleid. In Nijmegen is Keer het Tij actief met een lokale afdeling, waar onder andere de SP onderdeel van uitmaakt.

Op de nieuwe website kan gediscussieerd worden over de politiek en maatschappij. Er zullen kritische teksten en beschouwingen op verschijnen van schrijvers uit verschillende maatschappelijke organisaties. Ook zal de site op termijn gaan dienen als startpunt voor een nieuwe vrije radiozender, die via internet te beluisteren zal zijn.

www.bataforum.nl